9. un 10. aprīlī Lifetime client: Jums uzticas, tic, Jums seko!Ievietots 01.04.2016
Cienījamie kolēģi, Vai zinājāt, cik būtisks ir pirmais iespaids veiksmīgā komunikācijā? Un cik nozīmīga ir prasme pārvaldīt balsi? Kas ir veiksmīgas komunikācijas pamatā, veidojot uzticēšanās pilnas attiecības ar pacientu? Dalības maksa, apmeklējot teorētisko semināru:
Zobārstu pieredze liecina, ka prasme komunicēt ar pacientiem un iegūt viņu uzticēšanos ir ikvienas veiksmīgas zobārstniecības prakses pamatā. Savukārt pārpratumi un konflikti rodas tad, ja ārsts nav spējis radīt uzticēšanos sev un savām piedāvātajām tehnoloģijām vai ārstēšanas metodēm.Un tam var nebūt nekāda sakara ar zobārstu profesionālās kvalifikācijas līmeni.
Izrādās, ka tikai 5% no pacientiem nav baiļu no zobārsta apmeklējuma, tādēļ, protot palīdzēt pacientiem pārvarēt šīs bailes, efektīvāka kļūst gan komunikācija, gan darbs ar pacientu. Kā izvēlēties situācijai un pacienta raksturam piemērotāko ārsta un pacienta uzvedības modeli, izprast pacienta bailes un vajadzības, apzināties valsts medicīnas aprūpes sistēmas ietekmi uz pacienta uztveri un rīkoties tai atbilstoši...šie un daudzi citi jautājumi ir ārkārtīgi būtiski visā ārstēšanas procesa laikā, lai sasniegtu iespējami labāko rezultātu. Tādēļ ir svarīgi, pirmkārt, izprast pašam sevi un pacientu, otrkārt, iemācīties izskaidrot informāciju viņam saprotamā un pieņemamā, akceptējamā veidā.
Pareizu vārdu izvēle sarunas laikā, informācija, ārsta poza, balss tembrs – jebkura nianse ārsta uzvedībā var pacientā radīt bailes vai viņu nomierināt, pacients var sadarboties vai noslēgties... Kāda būs ārsta izvēle? Cik apzināti spējat vadīt komunikāciju un pārzināt nepieciešamās komunikācijas tehnikas, kā arī atšifrēt pacienta raksturu un psihotipu?
Tieši veiksmīga komunikācija ir nozīmīga pareizas diagnozes noteikšanā, turklāt tā paaugstina ārsta kompetenci, un, jā - arī pašsajūtu, kā arī uzlabo pacienta apmierinātības līmeni ar saņemto pakalpojumu un padara efektīvāku ārstēšanu.
Jai vēlaties iemācīties pārvaldīt balsi un uzzināt veiksmīgas komunikācijas noslēpumus, piedāvājam apmeklēt stomatologa un psihologa Dr.V.Stojeva teorētisko semināru, kurā iepazīstinās ar principiāli jaunas metodes pielietojumu komunikācijā ar pacientu - „Kā izmantot balss krāsas, lai uzlabotu komunikāciju ar pacientu un radītu savstarpēju uzticēšanos” Seminārs notiks š.g. 10.aprīlī apmācību kursa ietvaros "Veiksmīga komunikācija stomatoloģijā”. 10. aprīlī, semināra laikā tiks apskatītas sekojošas tēmas:
- konfliktoloģija, 2.līmenis - kā pārspēt klienta ekspektācijas - balss krāsa - balss kā būtība - balss iespaida izmantošana veiksmīgai ārsta komunikācijai - „pirmās un izsķirošās 90 sekundes” jeb „otras iespējas pirmajam iespaidam nebūs!” - kā attīstīt harizmu - psiholoģiskās cīņu mākslas - apzinātā un neapzinātā pacienta uzticēšanās, neirolingvistiskā programmēšana - telefona protokols/etiķete - raksturs un balss+uzticēšanās - fona vide - klīnikas fen-šui
Papildu informācija:
Ikviens no zobārstniecības klīnikas darbiniekiem veido attiecības ar pacientu, sākot jau no pirmā kontakta pa telefonu, iedrošinoša smaida uzgaidāmajā telpā un kompetentai konsultācijai vai procedūrai pie ārsta.Tādēļ mums ir arī īpašs piedāvājums tiem, kuri semināru vēlas apmeklēt kopā ar visu komandu - stomatoloģijas klīnikas vadītājiem, ārstiem – stomatologiem, higiēnistiem, asistentiem, medmāsām, vadītājiem un administratoriem. Uzmanību! Reģistrēšanās uz Dr.V.Stojeva praktiskajiem semināriem notiek individuāli, piesakoties pa tālruni 26693363, vai aizpildot pieteikšanas formu ŠEIT , vai rakstot uz e-pastu natalie@stomatologija.lv , vietu skaits ierobežots. Uz tikšanos!
P. S. Detalizētāku informāciju par 9. un 10.aprīļa semināriem un to saturu lūdzu skatīt pielikumos. Vairāk informācijas šeit!
|